Waar gaat het allemaal over?

dinsdag 18 oktober 2011

zware shit

Chanine en ik hebben vandaag Utrecht onveilig gemaakt. En hoe. We hebben onze haren los gegooid, (althans Chanine dan, bij mij viel er weinig los te gooien) de stoute schoenen aangetrokken en ons als beesten gedragen.

Het begon allemaal met het Centraal Museum en aansluitend het Dick Bruna huis, waar ik een Nijntje in burka heb getekend. Na zevenduizend nijntjes en red bull blikjes hebben we het avontuur voortgezet in de kringloop winkel. Tussendoor is er een kleine chilling gezet in mijn kamer en als klap op de Utrechtse vuurpijl zijn we naar de sneak preview geweest in het Rembrandt.

Goed. Noem ons kneuterig, noem ons burgelijk, maar ik was gelukkig vandaag. Heel erg gelukkig. Met alle nijntjes, cheesecakes, kringlooptroep en natuurlijk met mijn favourite blonde of all times, Cha to the nine.

Ik lees net wel mijn de weblog over het schortje terug en begin me een beetje zorgen te maken over het feit dat ik weliswaar doorsla in de burgelijkheid. Ach, ga ik wel weer stappen donderdagavond. Is die imagoschade ook weer herstelt.

Ik heb het maar zwaar.

1 opmerking:

  1. Het was leukkkk!
    En ik weet dat je mijn weblog niet leest. (bitch, ik lees elke weblog die jij schrijft, en je hebt nu al een dag overgeslagen terwijl er elke dag een weblog beloofd is) Maar die van mij gaat ook over jou, dus misschien toch het lezen waard.
    (dit is net zo'n subtiele hint als: 'jammer dat je je pathe unlimited pas nog niet hebt!' 'Zullen we naar de film gaan?' 'Ja LEEEUK'.)

    BeantwoordenVerwijderen