Waar gaat het allemaal over?

zondag 16 oktober 2011

MOB

Als medewerker in de horeca heb ik al heel wat genante terrasgesprekken meegemaakt. Wat er wel niet over tafel gaat als er alcohol in het spel is, is ongelooflijk.

Maar wat ik woensdag heb gehoord slaat werkelijk alles. Ik zat met Martijn op een terrasje. Het was avond, we zaten alleen en ik had hem min of meer gestrikt buiten te gaan zitten zodat ik kon roken. Na een uurtje komen er twee meisjes aan het tafeltje naast ons zitten. Ze zagen er een tikkie tokkie uit, maar ik beoordeel niemand op hun uiterlijk (HAHA tuurlijk) dus liet hun rustig zitten zonder er al te veel aandacht aan te besteden. In het begin merkte ik zelfs amper dat ze er zaten, maar op een gegeven moment hoorde ik ineens het woord clit. Dat was voor mij het moment om mijn oren te spitsen wat betreft de tokkietalk.

''Ja, maar bij San zittie hartstikke hoog he. Dus als zij zegmaar met een jongen als het ware ligt te seksen dan schuurt dat ding er dus een soort van langs.''
''Echt joh? Tjezus, dat wil ik ook.Veel beter. Bij mij zittie helemaal achterin erregens.''
''Bij mij ook hoor Je wil ni weten hoe lang ik em heb zitten zoeken. Maar Sannie niet hoor, bij haar zittie lekker hoog.''
''Dan voelt zij echt veel man. Dat is toch oneerlijk?''
''Ja, multiple orgasm bitch.''

MULTIPLE. ORGASM. BITCH. Als dat niet smeekt om een afkorting en een uitleg in de dikke van Dale dan weet ik het ook niet meer. Mob's. Klinkt helemaal niet smerig, is heel grappig en meteen een nieuw scheldwoord. Weer eens wat anders dan kutwijf, teringlijer, hoerenjong, sletje, takketrut, pijpgeit enz. Vuile mob dat je er zit. Kijk voor je joh vieze mob! Uiteraard ga ik me er hard voor maken dat mob met ingang van 2012 in alle woordenboeken is opgenomen, zowel nationaal als internationaal. En dan is er natuurlijk maar één ding dat ik kan zeggen:

Sannie, bedankt.

1 opmerking:

  1. HAHA.

    Jij weet ook iedereen te strikken om buiten te gaan zitten he. Ik trap er mooi niet meer in, echt niet. Al mis je dan wel dit soort mooie afkortingen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen